SA:MP Hibák, kifagyások

Szerző: Petiw
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

Még régebben, amikor kezdem az ipart, bepakoltam egy rakat autót a játékba. Aztán szólt a haverom hogy rakjam fel a SA:MP-ot. Fel is raktam, de a sok autó miatt nem töltődött be a pálya. Újraraktam a SA-t, raktam bele pár autót, és utána raktam fel a SA:MP-ot. De balszerencsémre ilyenkor kifagytam a tuningműhelyből, de viszont rendesen betöltődött a pálya. Megint újraraktam, még natúran felraktam hozzá a SA:MP-ot, és láss csodát, nem volt semmilyen hiba.

Tehát:-mindig natúr Sa-hoz telepítsd fel a SA:MP-ot,
-bármilyen téren moddingolt Sa után felrakott SA:MP már okozhat hibákat,
-magas kidolgozású autók esetén maximum 5, míg alacsonyabb kidolgozásúak esetén maximum 10 kocsit rakj bele.
-ha natúr Sa-hoz telepítesz SA:MP-ot, és utána moddingolsz (persze csak a fentiek betartásával), akkor elvileg hiba nélkül fog futni a cucc.
-előfordulhat olyan speciális eset, amikor a berakott autón nincs olyan tuning lehetőség mint az eredetin, és másvalaki épp azt az autót tuningolja olyan cuccal, amit a berakott autóra nem lehet rakni. Ilyenkor fagysz ki a játékból, és persze akkor is, ha te teszed rá azt a tuningcuccot, amit nem lehet a berakott autóra.

(Azt viszont nem tudom pontosan, hogy van-e összefüggése a gép memóriájával)

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára